همه موشک‌ها به هدف خورده است

همه موشک‌ها به هدف خورده است

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عصر امروز جلسه شب شعر قیام موشک ها به همت سازمان فرهنگی هنری اوج برگزار شد.


در این مراسم جمعی از شعرای کشورمان اشعاری را که در زمینه حمله موشکی سپاه به مواضع داعش انجام داده است سروده اند، قرائت کردند.


همچنین سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی سخنانی اظهار داشت: آنچه در حمله موشکی اخیر صورت گرفت، درواقع یک وظیفه بود که ما آن را انجام دادیم و نیتمان این بود که بواسطه شرارتهای تروریستهای تکفیری و به نیابت از کل ملت ایران این انتقام را بگیریم.

 

 او اضافه کرد : هشتاد میلیون نفر یکپارچه از این عملیات استقبال کردند و این استقبال تنها محدود به داخل ایران نبود.


حاجی زاده گفت: این انتقام فقط انتقام شهدای ایرانی نبود و یمن و لبنان و بحرین و سوریه از آن شاد شدند.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهارداشت: یکی از موشکها بعد از اصابت، باعث آتش سوزی مهیبی شد و تعجب ما را برانگیخت. روزهای بعد متوجه شدیم تانکر ٢٨ هزار لیتری بنزین که در واقع پمپ بنزین سیار تروریستها بود ، در کنار مقر داعشی ها پارک بوده و باعث توسعه اتش سوزی شد.


حاجی زاده تصریح کرد: من فکر کردم که چرا این تروریستهای داعشی باید با زجر بمیرند که یاد خلبان اردنی افتادم که زنده زنده در قفس او را سوزاندند.


او در پایان گفت: موشک و توپ و تانک و نیروی نظامی لازم است ولی شرط لازم برای انسجام کشور وحدت و همدلی است.

 

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در حاشیه مراسم شب شعر قیام  موشک‌ها که به همت سازمان هنری و رسانه‌ای اوج برگزار شد، در جمع خبرنگاران توضیح داد: موشک‌هایی که در عملیات حمله به مواضع داعش استفاده شد، به گونه‌ای است که قبل از اصابت به هدف قسمتی از بدنه اش جدا شده و سر جنگی آن به هدف اصابت می کند. عملیات طوری طراحی شده بود که این قسمت جدا شونده در خاک عراق به زمین برخورد کند.

 

او ادامه داد: همه موشک‌های شلیک شده با موفقیت به هدف اصابت کرده است. ما فیلم‌های ضبط شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین خودمان را منتشر کردیم.

 

فرمانده هوافضای سپاه گفت: جالب است بدانید که تنها 4 دقیقه پس از اصابت اولین موشک، هواپیماهای آمریکایی بر فراز منطقه حضور پیدا کردند! آمریکایی‌ها شاید از طریق روس‌ها از این عملیات اطلاع پیدا کرده بودند.

 

او در پایان تصریح کرد: این حمله موشکی خسارات زیادی به تروریست‌ها وارد کرد و ما به اطلاعات جدیدی دست پیدا کردیم.




:: موضوعات مرتبط: نظامی , سیاسی , بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 3 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: