انتقاد نماینده روسیه از اظهارات ضدایرانی ترامپ

انتقاد نماینده روسیه از اظهارات ضدایرانی ترامپ

  به نقل از راشاتودی، «ویتالی چورکین»، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، در مصاحبه ای اظهار کرد مسکو امیدوار است تنش ها میان دولت جدید آمریکا و ایران به یک بحران شدید بین المللی منجر نشود.
 
چورکین با انتقاد از اظهارات اخیر ترامپ درخصوص ایران به نقش فعال جمهوری اسلامی در مبارزه با گروه تروریستی داعش اشاره کرد.
 
چورکین در ادامه خاطرنشان کرد مسکو و واشنگتن در برخی زمینه ها از جمله ایران با یکدیگر اختلافاتی دارند. روسیه با ایران روابط نزدیکی دارد. این در حالی است که روابط آمریکا و ایران به طور فزاینده ای رو به وخامت است.
 
چورکین معتقد است بسیاری از اظهار نظرات دولت جدید آمریکا علیه ایران از روی احساسات است؛ نه سیاست گذاری های منطقی و واقعیت ها. وی اظهار کرد: «در صحنه بین الملل، شما باید میان احساسات خود و آنچه شما می خواهید ببینید و آنچه از کشورهای دیگر انتظار دارید، تمایز قائل شوید.»
 
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اظهار کرد: «اعتراض ترامپ به آزمایش موشک های بالستیک ایران است. من تعجب می کنم که حتی کارشناسان آمریکایی نیز در مصاحبه های خود این اقدام را نقض ممنوعیت های اعمال شده از سوی شورای امنیت سازمان ملل می دانند! این ممنوعیت ها برای گذشته بوده است و اکنون دیگر چنین ممنوعیت هایی وجود ندارد.»


 




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 20 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: