نیروهای انقلاب به‌دنبال تغییر در وضعیت کشور هستند

نیروهای انقلاب به‌دنبال تغییر در وضعیت کشور هستند

 لطف‌الله فروزنده در نخستین مجمع دانش آموزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت اتحاد نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروزه وحدت نیروهای انقلاب اسلامی ضروری است و این نیروها باید بتوانند با اتحاد یکدیگر گام‌های موثری را در زمینه پیش برد اهداف انقلاب اسلامی و رفع مشکلات کشور  براساس ارزشهای انقلاب اقدام کنند. 

وی گفت: نیروهای انقلاب به دنبال این هستند که تمام نیروهایی که به رهبری امام راحل و اسلام و انقلاب اسلامی اعتقاد دارند و نسبت به وضع موجود منتقد هستند را به کار گرفته و از ظرفیت آنها در راستای حل مشکلات استفاده کنند تا تغییر در وضعیت کشور ایجاد شود. 

فروزنده با بیان اینکه هر زمان که براساس ارزشهای انقلاب حرکت کردیم پیروز شدیم و زمانی که از این ارزشها فاصله گرفتیم با مشکلاتی مواجه شدیم، ادامه داد: از روزی که تفکر لیبرالی  و مفاهیم لیبرالی مانند اشرافی گری و فساد در کشور حاکم شد از ارزشها دور و دچار مشکلات شدیم. اما وقتی براساس این ارزشها حرکت کردیم موفق شدیم و به پیروزیهایی رسیدیم لذا باید تلاش کنیم تا با حرکت در این مسیر ارزشهای انقلابی را دنبال کنیم.

وی افزود: برای ایجاد این اتحاد به دنبال سازکاری هستیم و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی می‌تواند به ایجاد این سازوکار کمک کند. این جبهه جبهه‌ای گفتمانی و جریانی است و با حرکت در مسیر گفتمان امام و رهبری کمک می‌کند اقشار مختلف بخصوص جوانان نقش مهمی را در این مسیر دنبال کنند.




:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: