بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تیپ 321 مرند

بازدید رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تیپ 321 مرند

  حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این بازدید ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره جانباختگان حادثه ساختمان پلاسکو در تهران در سخنانی گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی که در سایه رهبری شجاعانه بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به وقوع پیوست  شاهد گسترش فعایت های عظیم فرهنگی در سطح کشور و به ویژه در مراکز و پادگان های نظامی هستیم که این موضوع از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی افزود: این اندازه از حجم عظیم فعالیت های فرهنگی به ویژه در امر آموزش قرآن و برگزاری نمازهای جماعت در تاریخ این کشور بی سابقه است.
 
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اظهار کرد: با رهبری هوشمندانه  و مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه وحدت و همدلی تمامی اقشار جامعه توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی  یکی پس از دیگری نقش بر آب شده است.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن توصیه کارکنان به رعایت تقوا و داشتن بصیرت دینی و سیاسی بیان کرد: اتحاد و همدلی شرط موفقیت و پیشرفت جامعه به ویژه در سطح نیروهای مسلح است.
 
در این بازدید امیر کیومرث شرفی فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی و حجت الاسلام موسوی شناس مسئول هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه شمالغرب، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را همراهی کردند. 


 




:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 3 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: