راهبرد ماموريتی مرزبانی بر پایه آموزش است

راهبرد ماموريتی مرزبانی بر پایه آموزش است

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آموزش باعث حفظ روحیه‌ها و انضباط خدمتی می‌شود و امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.

 

 

  امیر «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه جهارمین دوره آموزش سربازان لیسانس و فوق لیسانس مرزبانی مرکز آموزش شهید رجایی کرمانشاه خطاب به فراگیران آموزشی، اظهار داشت: بدون اغراق تصور اینکه در مرکز آموزش مرزبانی ناجا شاهد این نظم و شکوه باشیم را نداشتم، آنچه که در این مراسم انجام شد برآمده از روحیه، انگیزه، انضباط و آموزش ناشی از ایمان در قلب‌های شما جوانان عزیز بود که با تلاش فرماندهان، مربیان و اساتید این مرکز، این ظرفیت‌ها و استعدادها شکوفا و گوشه‌ای از آن به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه سربازی در طول تاریخ و در فرهنگ‌ها، جایگاه ویژه‌ای نزد ملت‌های آگاه و هوشیار دارد، گفت: در آموزه‌های دینی ما به سربازی نگاه خاصی شده و این خدمت مقدس از اهمیت بالایی بر خوردار است، به خصوص سربازانی که وظیفه خطیر حفظ و مراقبت از مرزها را دارند، جایگاه والاتری دارند.

امیر موسوی با اشاره به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه، تصریح کرد: ایران با انقلاب شکوهمند اسلامی، پرچم ضد استکباری و ظلم ستیزی را در دنیا بر افراشت و پیشاپیش همه ملت‌های مظلوم، رو به روی نظام سلطه جهانی نزدیک به 4 دهه با تمام قدرت ایستاده و شهدای زیادی را تقدیم این آرمان کرده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: امروز این نعمت بزرگ و این افتخار عظیم یعنی همان پوشیدن لباس خدمت در مرزبانی نصیب شما جوانان عزیز شده تا به جمع مرزبانان پرافتخار و سرافراز جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شوید و وارد شدن به چنین جمعی و پوشیدن چنین لباس پرافتخاری یک موهبت است.

وی به نقش و جایگاه آموزش در ارتقاء مهارت‌های تخصصی و ماموریت‌های محوله اشاره کرد و گفت: آموزش از نقطه نظر بسیاری از بزرگان نظامی و دفاعی کشورهای جهان، بنای همه چیز است.

امیر موسوی با بیان اینکه آموزش باعث حفظ روحیه‌ها و افزایش انضباط می‌شود، گفت: امروز راهبرد ماموریتی مرزبانی بر پایه آموزش است.
 
منبع: دفاع پرس



 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : علیرضا
تاریخ : یک شنبه 3 بهمن 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: