کدام کشور عامل کشتار 500 هزار نفری در سوریه بوده است؟

کدام کشور عامل کشتار 500 هزار نفری در سوریه بوده است؟

جنگ سوریه، تاکنون قریب به 500 هزار نفر را به کام مرگ کشانده است و دلیل این کشتارها تنها شارژ مالی و تسلیحاتی تروریست‌های تکفیری از سوی آمریکا و همپیمانانش بوده است. 

جالب است مقامات آمریکایی که خود، عامل کشته شدن صدها هزار نفر در سوریه هستند، به دیگر کشورها چنین اتهامی وارد می‌کنند؛ ازجمله باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اخیراً در این زمینه، اظهارنظری ضد ایرانی و ضد روسی داشته است. 

وی در این زمینه، در اظهاراتی فرافکنانه مدعی شده است: کل جهان از تهاجم وحشیانه رژیم سوریه و متحدان روسی و ایرانی آن در شهر حلب وحشت‌زده است و ائتلاف مشتکل از ایران و روسیه و سوریه، مسئول این فجایع هستند و دستشان به خون (مردم سوریه)  آغشته است.

وی این موضوع را مطرح کرده است که گاه مطمئن نیست آمریکا به اندازه کافی برای متوقف کردن جنگ داخلی سوریه تلاش کرده یا نه اما با این حال می‌گوید که هرگز راه‌حلی واقع‌بینانه برای جلوگیری از خشونت‌ها در سوریه پیدا نشده است. رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی عجیب خطاب به بشار اسد نیز گفته است: وی قادر نخواهد بود با کشتار به مشروعیت برسد.

بی شک، عامل فجایع ریز و درشت منطقه، آمریکاست که در هیبت یک سردمدار پوشالی و با ژست دروغین دفاع و حمایت از حقوق بشر، با وعده و فریب، عده‌ای دولت هم‌کیش و هم‌شأن و هم‌فکر منطقه‌ای‌اش را با خود همراه ساخته و دست به کشتار و جنایت و خشونت و ترور می‌زند و یکی از مصادیق جنایات ارتکابی این دولت در غرب آسیا نیز کشتار 500 هزار نفری در سوریه است. 


 




:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : جمعه 10 دی 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: