ابزار های جاســـــــوسی

ابزار های جاســـــــوسی

کردمیرزا با بیان این که وای فای اثرات منفی فردی، اجتماعی و اقتصادی در پی دارد، افزود: در اثر استفاده زیاد افراد از اینترنت این امر باعث به هم خوردن خواب، ارتباط متعارف و همچنین وارد شدن استرس و اضطراب بر فرد شده و امواج آن باعث تأثیر منفی بر مغز و اعصاب می‌گردد.

شایع‌ترین واکنش به فرکانس‌های الکترومغناطیسی حاصل از وای فای، بلوتوث و وایمکس احساس سوزش صورت، سر یا حتی سوزش در سراسر بدن است که شبیه به علائم آفتاب سوختگی است. همچنین از علائم فیزیکی تداخل امواج می‌توان به خارش و لکه پوست، خشک شدن لایه موکوس چشم و گلو، تورم غشا مخاطی بینی و سینوس‌ها بدون هیج علت عفونی، مشکل در تمرکز، از دست دادن حافظه و سرگیجه، تهوع ، تپش قلب و درد در عضلات و مفاصل اشاره کرد. در هر حال آلودگی‌های ناشی از امواج وای فای ما را محصور کرده‌اند، هر چه این امواج از مغز دورتر باشند، ضرر آن کمتر است.

وای فای تشری به اقتصاد خانواده وی در پایان خاطرنشان ساخت: استفاده بیش از حد از وای فای از منظر اقتصادی باعث شده که خرید تبلت و حتی اینترنت با پهنای باند بیشتر را به سرپرست خانوار تحمیل کرده و این به گونه‌ای است که این تکنولوژی و ابزار وابسته به آن جز کالاهای ضروری زندگی نیست.

در ادامه دکتر محمد معتمد متخصص مغز و اعصاب با اشاره به مضرات امواج وای فای اظهار داشت: امواج وای فای به صورت مستمر و در صورت استفاده مداوم سبب بروز آسیب به سیستم عصبی بدن می‌شود.

شبکه ای که تشنج آور است وی بیان کرد: امواج وای فای بنابر بعضی از مقالات نوشته شده می‌تواند باعث سردرد، تشنج، سرگیجه، اختلال در حافظه و همچنین متأسفانه سبب ایجاد تومورهای مغزی می‌شود.

معتمد در پایان گفت: عوارض امواج وای فای و اینترنت هنوز به صورت کاملاً مستند نبوده و اطلاعات به دست آمده بر اساس پاره‌ای از مقالات علمی دانشگاهی است.

بیش از 90 دقیقه در روز استفاده نکنید این روانشناس اضافه کرد: استفاده بیش از 90 دقیقه از گوشی همراه و اینترنت سبب خستگی روانی، افسردگی، اضطراب، بروز پرخاشگری، تندی خلق و خو و همچنین و انجام این عمل در مهمانی‌ها، کاهش صله رحم و سردر گریبان بودن افراد و در نتیجه باقی ماندن مشکلات زندگی افراد شرکت کننده در مهمانی می‌شود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: