جزئیات انهدام یک تیم تروریستی در لحظه ورود به کشور

جزئیات انهدام یک تیم تروریستی در لحظه ورود به کشور
وی گفت: خوشبختانه اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات و سایر دستگاههای امنیتی و انتظامی در مقابله با تیم های تروریستی آمادگی بسیار خوبی دارند که بارها شاهد خنثی سازی عملیات های تروریستی بوده ایم.

 
بروجردی افزود: دشمن با ایجاد و حمایت از گروهک های تروریستی و تکفیری ، برخی کشورهای منطقه را نا امن کرد تا در نتیجه به ملت ایران آسیب وارد کند حال آنکه بعد از گذشت سالها حضور گروههای تروریستی در سوریه و عراق ، اکنون رفته رفته آنها طعم شکست را می چشند و برایشان بسیار سخت است که در چنین شرایطی، ملت ایران از امنیت و آرامش بالایی برخوردار است.

 
وی ادامه داد: اکنون در مرحله پیروزی جبهه مقاومت ، غربی ها برای تروریست ها در حلب، اشک تمساح می ریزند در حالیکه آنها سالها چشم خود را روی کشتار مردم مظلوم در سوریه و همچنین کودکان بی دفاع در یمن بسته بودند و شورای امنیت سازمان ملل هم مانند همیشه نظاره گر این فجایع بوده است.

 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آنها در دوگانگی شان در سیاست های حقوق بشر کار را به جایی رساندند که علیه یمن قطعنامه صادر می کنند و به آل سعودی که نه غیرت عربی و نه غیرت اسلامی دارد ، جایزه می دهند.

 
بروجردی افزود: پیروزی های جبهه مقاومت در برابر کفر جهانی نشان از وقوع اتفاق عظیم در منطقه است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 22 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: