هشدار ایران به طرف های مقابل دراجرای برجام جدی است

هشدار ایران به طرف های مقابل دراجرای برجام جدی است

سخنگو کمیسیون امنیت ملی:
هشدار ایران به طرف های مقابل دراجرای برجام جدی است
خبرگزاری میزان- نقوی حسینی اظهار کرد: یک سری اقدامات هماهنگ از سوی برخی از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در حال انجام است که ایران نتواند بهره‌برداری لازم را ازنتایج اجرای برجام داشته باشد.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، سیدحسین نقوی حسینی با بیان اینکه در راستای اجرای برجام، ایران به تمام تعهدات خود عمل کرده و حتی اقداماتی فراتر از برجام انجام داده است، خاطرنشان کرد: در این قرارداد تأکید شده بود که طرف‌های مقابل باید تحریم‌های مختلف علیه ایران از جمله تحریم فروش قطعات هواپیما به ایران را لغو کنند.

وی با بیان اینکه بعد از اجرای برجام مذاکرات طولانی بین ایران و شرکت بوئینگ صورت گرفت تا هواپیماهایی از این شرکت برای نوسازی ناوگان هوایی کشور خریداری شود، گفت: ولی متأسفانه در طی ماه‌های گذشته شاهد اقدامات زنجیره‌ای از سوی آمریکایی‌ها در راستای مانع تراشی جهت اجرای برجام بوده‌ایم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در مجلس آمریکا طرح ممنوعیت فروش هواپیما از سوی شرکت بوئینگ به ایران مطرح شده است، افزود: این نیز یکی دیگر از حلقه‌های زنجیرعهدشکنی آمریکا نسبت به تعهداتشان در اجرای برجام است.

وی همچنین به گزارش یکطرفه بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل در ارتباط با برجام اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد از سوی برخی از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی اقدامات هماهنگی برای عدم بهره‌برداری ایران ازمزایای برجام در حال انجام است.

این نماینده مجلس به هشدارهای اخیر مقامات کشور به عهدشکنی طرف‌های مقابل در اجرای تعهداتشان بر اساس برجام اشاره کرد و افزود: هشدار ایران در این زمینه جدی است و ایران اگر ببیند که آنها همچنان به عهدشکنی خود ادامه می‌دهند مسیر دیگری را در پیش می‌گیرد.





:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : چهار شنبه 20 مرداد 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: