مقابله با سپاه اسم رمز فشار همه جانبه بر جمهوری اسلامی ایران است

ارگان‌های اطلاعاتی آمریکا باید همه تلاش خود را برای ارائه اطلاعات دقیق برای یافتن نقاط ضعف کلیدی ایران انجام دهند و آن را در اختیار دولت آمریکا، «شُرکای واشینگتن» در منطقه یعنی فرانسه و آلمان و بریتانیا و  متحدان منطقه‌ای‌اش به ویژه عربستان و امارات قرار دهند. یکی از این موارد، پیداکردن شرکت‌هایی است که در مالکیت نیروی قدس یا سپاه است یا در آن سهام دارند.

- وزارت خزانه‌داری مسئولیت دارد اقداماتی را انجام دهد که ریسک سرمایه‌گذاری در ایران را بالا ببرد. او گفت هم‌اکنون نیز تا حدودی به همین وضعیت در مورد سرمایه‌گذاری رسیده‌ایم اما «حتی باید آن را دشوارتر سازیم».

جمع‌بندی

هدف جدید آمریکا هر روز بیش از پیش مشخص می‌شود:‌ فشار بر ایران، همه اقتصاد و سیاست ایران، برای جداسازی مردم از حکومت، سپس تضعیف هر دو و وادارکردن هر دو به همراهی با سیاست‌های غرب. باطل‌السحر قدرتمندِ این هدف جدید، اتحاد مردم با حکومت است. لازمه این اتحاد، دو امر است: کسب رضایت عمومی توسط حکومت و واقع‌بینی مردم نسبت به مسائل پیشِ رو. آگاهی‌بخشی در این زمینه وظیفه همه ما است، آگاهی‌بخشی به مسئولان و مردم. در این صورت همه آنچه مقامات غربی وعده‌اش را می‌دهند، چون نقشی بر آب بی‌اثر خواهد بود و پوچی آن روشن می‌شود.




:: موضوعات مرتبط: بین المللی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : دو شنبه 8 آبان 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: