آمریکا با طرح بازسازی رقه اعلام شکست کرد

آمریکا با طرح بازسازی رقه اعلام شکست کرد

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده کل سپاه  پاسداران   درباره توافق آمریکا و عربستان برای بازسازی رقه سوریه، اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌دانند عمر داعش به  پایان  رسیده به همین  دلیل در پی شروع  مرحله  جدیدی با عنوان بازسازی هستند.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حضور آمریکا برای بازسازی رقه سوریه حضوری تبلیغاتی و پروگاندایی است، تصریح کرد: این  طرح  در جهت  تقویت  دیپلماسی عمومی واشنگتن است؛ اما  مشارکت عربستان  در بازسازی موجب تضاد  در مردم  سوریه خواهد شد.

وی با بیان اینکه آمریکا، داعش را به وجود آورد و عربستان این گروهک  تروریستی را حمایت  مالی و تسلیحاتی می‌کند، گفت: بازسازی شهرهای جنگ زده در جهت کمک به مردم سوریه نیست، بلکه یک جریان  تبلیغاتی و دیپلماسی عمومی است.   

مقدم‌فر گفت: آمریکایی‌ها بعد از جنگ  به  دنبال  نفوذ بیشتر در سوریه هستند، چرا که نگرانند مردم این کشور بیش از تمایل به آمریکا و عربستان به  روسیه  و ایران اقبال داشته باشند.

مشاور رسانه‌ای و فرهنگی فرمانده  کل سپاه با بیان اینکه طرح بازسازی سوریه به  معنای اعلام  شکست  و پایان  جنگ است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها  طرح  خود را در منطقه شکست خورده  می‌دانند؛ اما  به دنبال  حفظ جای پای خود در غرب آسیا هستند، چرا که  واشنگتن هیچ  وقت  دست از دشمنی با مسلمانان بر نخواهد داشت.





:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علیرضا
تاریخ : شنبه 6 آبان 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: